با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران

بهنام کوهی کمالی دهکردی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ نجف آقایی

دوره 9، شماره 3 ، بهمن 1399، ، صفحه 11-22

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.7387

چکیده
  روش تحقیق حاضر همبستگی و از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری این تحقیق کلیه تماشاگران لیگ برتر والیبال در سال 1395 بود. حجم نمونه براساس فرمول کوکران برای جامعه نامعلوم 384 نفر برآورد شد. به منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه وفاداری نگرشی و رفتاری ماهونی (2000) و پرسشنامه زیباشناختی اماکن ورزشی سلیمانی (1389) استفاده شد. روایی و پایایی (برای ...  بیشتر